Oumbouk blog

Adventure tour day 1

Donderdag 15 mei 2014

Het is half negen s’ochtends als we door Eva worden weggebracht. Het rijdt vlot door en we rijden al

snel Eindhoven Airport op. Het is even zoeken naar de kis en ride. Toen we die na een klein rondje luchthaven gevonden hadden hebben we Eva bedankt voor het brengen en zijn we geland op het panorama terras. Na  het tweede bakje te hebben gedronken kwamen Gino en Jolanda binnen. We hebben gezamenlijk een broodje op en niet veel later werd er om geroepen om naar de Douane te gaan. De tanktas van Gino en mij werden door de scan eruitgehaald. Maar na kleine uitleg was het goed en konden we verder en stonden we in de rij om in te stappen. Na een plaatsje te hebben uitgezocht gingen we snel het luchtruim in en hadden we een rustige vlucht en kwamen op tijd aan in Cluj Napoce. Na 10 minuten zaten we in de taxi om naar de loods van E van Wijk te gaan. Het was even zoeken maar vonden al snel de juiste persoon en niet veel later zaten we op de motor. Het hotel was in de stad en we moesten nog 10 km rijden. De communicatie zat nog in de tas dus praten ging niet. Door veel in de spiegel te kijken zag ik of alles volgde. Bij de rotonde van het vliegveld zag ik opeens niemand meer in mijn spiegel………. Omgedraaid en terug gereden. Daar stond Gino met een gas wat niet werkte. Het handvat was los van het gashandle. Doormiddel van T Raps goed vast gezet en konden we voorzichtig verder. Bij het Hotel aangekomen is Gino naar Kaufland gegaan en lijm gekocht en hebben we het handvat weer vastgelijmd. Het was inmiddel s 20.00 en we hadden hoger. In het Hotel restaurant hebben we heerlijk gegeten en even bijgepraat over de eerste dag. Morgen begint het echte rijden.

PS we hopen dat de treinen s’nachts niet rijden…… Het hotel ligt naast het spoor……